Time Lo...Ni..

Wednesday, November 5, 2008

pagi raya 1 okt 2008



Dari kiri: daaaaha, mije, zeli, pico, mazlan, alim, kawe hehehe..mat die,elly dan gijoe..tu motor kawe KAJ 2427 motor paling laju di benua african..


NI.. BUJA..perantau paling lama di dunia fana ini..tapi akan pulang ke kampung dlm sedikit masa saja lagi untuk bersama2 memajukan kg gong Badang dan besut khasnya..Calon ketua Pemuda umno Besut 2012 ni..aarr main2 demo..
Picture kat atas tu diambil pada pagi raya 1 Oktober 2008 yang lalu..lepas solat sunat aidilfitri..kita lepak kat tepi masjid dan merakam kan kenangan paling agung didunia..memang mcm ni lah tiap2 tahun..lepas solat raya kita akan berkumpul tanpa permit kat tepi masjid alor lintang ni..kalu hari jumaat pun ada jugak lepas solat jumaat..tp kehadiran ahli tidak lah ramai..ada dua tiga kerat jer..dlm gambar ni buja takde..sebab dia raya kat penang nga bini dia..tak balik raya kat kampung..insyallah tahun 2009 akan bertambah ahli baru dan lama kat tepi masjid ni..
Sesekali dapat berkumpul ramai2 mcm ni memang best jugak..al maklum lama tak jumpa..masing2 sibuk nga kerja masing2..sorang jadi pilot, sorang jadi model, sorang jadi arkitek, dan mcm2 lagi..cuma aku jer yang jadi menteri kabinet dapur..
Semoga panjang umur dan panjang macam2 kepada semua sahabat2ku..tahundepan kita kumpul lagi..amin..

No comments: