Time Lo...Ni..

Monday, November 3, 2008

Bapu

Dari kiri sepu, usop, mubarak,aku, elmy dan hafiz...



semalam tengah aku sedap2 duk tengok TV..aku terima satu panggilan tel yang nombornya takde dlm simpanan ku..aku tertanya sendiri..no sape pulak ni? terus ku angkat fon..hello..hello..yaa hello..boleh ckp ngang joe? ya.ya kawe ckp ni..kataku..hello joe! aku ni sepu..sepu..haaahaa.. guano boss? kataku"..lama sungguh member aku si sepu budak marang ni tak tel aku..dulu aku sama2 duk rumah sewa nga dia kat melaka..masa study..


Aku ada kat KB ni..duk kat PCB (pantai cinta berahi) kata sepu"..hahaahaa apa cerita? aku dtg sini bwk budak2 kat sek sultan ismail ni..ada pertandingan katanya..


OOoo..gitu..kataku" esok aku nak gi besut" aku ader kerje sikit..nok tukor tayor van ni..molek2 kata ku" esok kito jumpa..lama benar doh jumpo nga demo..ok bereh..


kring2...kring..pagi tadi tel aku bedering..joe aku ader kat pasir putih ni..mung ada mana? tny sepu..aku ada dumoh lagi ni..jap lagi kau nok gi jerteh..nak gi bank byr ansuran kerta nga internet..jwbku..


ok kito jumpa jeteh lah..lebih kurang kul 10.30 aku jumpa nga sepu..kami pergi tukar tayar van kat MS tayar..sambil2 tu..kita ada tel si elmy budak pahang yang kerja nga syarikat security guard kat k.lumpur nu..elmy ni pun member lama masa study dulu gak..org panggil dia elmy skima..hahahahaa.....hello mie..aku tel dio..hello joe" jwbnya..ko tgh kerja ke ni? yap katanya..oOo kau kerja masuk duit kat bank lagi ke? ya lah joe..aku kerja ni lagi..

ko tak takut KENA TEMBAK ke? hahaha sial ko joe! balas elmy sambil ketawa..hahahaa


lepas tu kita org pergi pekena nasi ayam serial semilang kat kedai di jawek..boleh tahan jugak lah..byk kita org borak..rindu masa time study dulu..duk satu rumah sewa sampai 10 org..meriah..betul time tu..kalaulah dapat berkumpul semula geng2 study memang best jugak ni..selesai makan sepu mintak diri kena balik ke PCB untuk tgk budak2 sek dia kat sana..


sehingga jumpa lagi...kito jupo smula kata ku..kami bersalaman..

No comments: