Time Lo...Ni..

Tuesday, September 2, 2008

PASAR RAMADHAN DI KG RAJA


sEMALAM hARi ISNIN, UMAT ISLAM mula PUASA..sebelah ptgnya penuhlah pasar ramadhan kat kg raja..mcm2 jenis lauk,kuih muih, air dan mcm dijual..pendek kata pasar ramadhan kat kg raja memang meriah habis la..tiap2 tahun aku tak miss opergi pasar ramadhan..kalau tak beli kuih pun..aku saja jln2..kekadang time ni lah jumpa member2 lama kat kat pasar ramadhan..yang dah berpuluh tahun tak jumpa..kat sinilah tempat yang ada harapan boleh teserempak..P/s: awek2 lama pun kadang2 buleh timbul kat pasar ramadhan ni..hahaha..dulu kalau pergi pasar ramadhan ni ..aku pergi dengan zezli..dlm kul 6.15pm aku ngan zeli pergi pasar ramdhan..kekadang nga motor ex-5 lama aku tu..kekadang naik proton DP..hahaha..kekadang naik honda stream..janji sampai..dapat ushar awek2 kat pasar ramadhan disamping jumpa kawan2 lama..time skang ni dah berbeza dah..zaman dah berudah, dunia dah maju..semalam aku pergi nga bini aku..naik motor ex-5 aku..anak aku pun ikut skali..kalu naik kereta susah nak parking..motor main cilok jer..senang..pasar ramadhan semalam penuh jugak..sayang ko zezli tak dapat pergi pasar ramadhan tahun ni..hahaha..harap2 pasar ramadhan kat bangkok pun best jugak dan ada jual kuih cara ..entahlah ..ko saja yg tau best ke tak..apapun selamat berpuasa..

No comments: